1. W chwili odbioru zamówionego towaru prosimy o sprawdzenie stanu i zawartości dostarczonej przesyłki. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń lub niezgodności prosimy o kontakt z naszym sklepem.
2. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty
3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
4. Reklamację należy zgłosić pisemnie na adres: MatBal Waldemar Bałoń,Osiedle Słoneczne 19 23-235 Annopol lub drogą elektroniczną matbal.sklep@gmail.com .
5. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, żądanie Klienta w związku z wadą towaru, numer faktury lub numer paragonu, oraz datę zakupu. Reklamacje można złożyć na formularzu reklamacyjnymi dostępnym na stronie sklepu.
6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
7. W przypadku uznania reklamacji towar należy odsyłać na adres: MatBal Waldemar Bałoń, Osiedle Słoneczne 19, 23-235 Annopol.
8. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.
9. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z procedurą składania reklamacji Klient może uzyskać wskazówki, dzwoniąc pod numer telefonu +48 501 254 578 (koszt połączenia jak za połączenia lokalne
1. FORMULARZ REKLAMACYJNY DOC
2. FORMULARZ REKLAMACYJNY PDF